Coș

0

Coșul tău este gol

Mergi la cumpărături

Termeni și condiții

Termeni și condiții

1. DISPOZITII GENERALE

1.1. Acest site este detinut si administrat de SRL "OZON DENT SRL" 
c/f 1020600028577, str. Tudor Vladimirescu 1A, Chisinau.
1.2. La inregistrarea comenzii in magazinul online, Clientul accepta Termenii si conditiile de vanzare a produselor (in continuare – Termeni si conditii) prezentate mai jos.
1.3. Acesti Termeni si Conditii, precum si informatia despre produsele afisate pe site sunt oferte publice, in conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova si a Legii nr. 284 privind Comertul Electronic. Cumparatorul, dupa ce a luat cunostinta cu textul acestor conditiilor de vanzare, le accepta prin bifarea alineatului "Am luat cunostinta cu termenii si conditiile de vanzare pe site-ului https://sote.md".
1.4. Relatiile dintre client si vanzator sunt stabilite in baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate in conformitate cu aceasta.
1.5. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile date, iar Clientul este obligat sa monitorizeze modificarile in mod regulat.
1.6. Clientul accepta Termenii si Conditiile, apasind butonul "Confirmarea Comenzii", in ultima etapa de inregistrare a comenzii pe site.

2. NOTIUNI UTILIZATE IN PREZENTUL DOCUMENT


2.1. Client - persoana fizica sau juridica, care efectueaza comanda pe https://sote.md.
2.2. Vanzator - SRL "OZON DENT SRL"
2.3. Magazin online - site, spatiu de comert electronic, care este detinut de vanzator si are adresa Internet https://sote.md. Aici sunt prezentate produsele si serviciile, conditiile de achitare si de livrare pentru inregistrarea acestor comenzi de catre clienti.
2.4. Site - https://sote.md
2.5. Produs – bun, obiect destinat unei anumite nevoi umane, care este de vanzare pe site.
2.6. Comanda – inregistrarea cererii pentru procurarea bunurilor si serviciilor, in conformitate cu lista de produse oferite pe site.
2.7. Serviciu de livrare – serviciul, care ofera prestarea servicilor de livrare a comenzilor catre client

3. INREGISTRAREA PE SITE


3.1. Vanzatorul nu este responsabil pentru exactitatea si corectitudinea informatiilor furnizate de client in timpul inregistrarii.

4. INREGISTRAREA SI TERMENUL DE LIVRARE A COMENZII


4.1. Comanda clientului poate fi preluata in urmatorul mod: inregistrata de catre client pe site. Detaliile de inregistare a comenzii sunt descrise in punctul "Cum sa inregistrezi comanda".
4.2. La inregistrarea comenzii, clientul trebuie sa specifice urmatoarea informatie: numele si prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii adresa de livrare a comenzii, telefonul de contact, e-mail.
4.3. Dupa inregistrarea comenzii, clientului i se ofera informatia privind data preconizata, de transmitere a comenzii de catre Serviciul de livrare. Data specificata depinde de disponibilitatea produselor comandate in depozitul vinzatorului, si timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.
4.4. Vanzatorul are dreptul de a refuza inregistrarea comenzii, in cazul in care Clientul a facut deja comanda de 5 sau mai multe unitati, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezenta defectelor in aceste produse.
4.5. Toate materialele informative afisate pe site, au caracter consultativ si nu pot transmite in totalitate informatia exacta despre proprietatile si caracteristicile marfurilor, inclusiv culoarea, marimea si forma. In cazul cind clientul are intrebari privind proprietatile si caracteristicile produselor, inainte de a inregistra comanda, el trebuie sa contacteze Serviciul de informatii la numarul de telefon +373 78788810.
4.6. In cazul lipsei produsului comandat in depozitul vinzatorului, vanzatorul are dreptul de a anula comanda si de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon.
4.7. In cazul anularii Comenzii preplatite, costul produsului anulat este returnat catre client prin modulul in care a fost initial produsa achitarea.

5. ACHITAREA COMENZII

5.2. Pretul produsului poate fi modificat unilateral de catre vinzator.
5.3. Metodele de achitare a produselor :
- numerar la livrare, curierul e obligat sa elibereze bon fiscal.
- achitarea cu cardul la post terminal mobil prezentat de curier in momentul livrarii.
- achitarea prin transfer bancar din aplicatia proprie a cumparatorului sau prin ordin de plata la banca. In acest caz marfa se transmite spe livrare de vanzator numai dupa ce acesta primeste banii in contul sau.
Metoda de plata convenita se considera metoda aleasa de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuarii comenzii.
5.4. In cazul produselor preplatite, comanda este acceptata pentru procesare, numai dupa ce banii necesari au intrat in contul curent al Vanzatorului. Produsul nu poate fi rezervat la comanda, iar vanzatorul nu poate garanta disponibilitatea lui in depozit, specificata in momentul inregistrarii comenzii, si ca consecinta, se poate mari termenul de livrare.
5.5. In cazul achitarii produsului cu cardul bancar, autentificarea operatiunii se efectueaza de catre banca. Daca banca are motive sa creada ca operatiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuze aceasta operatiune. 

6. MASURI DE SECURITATE

6.1. Noi folosim masuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, mentinerea exactitatii datelor si pentru asigurarea utilizarii corecte a informatiiei de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin reteaua wireless nu poate fi protejata in totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informatiei pe care o ofera Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria raspundere.

7. ALTI TERMENI SI CONDITII

7.1. Relatiile dintre Client si Vinzator se reglementeaza in conformitate cu legislatia in vigoare a Republicii Moldova.
7.2. In cazul aparitiei unor intrebari sau plangeri din partea Clientului, el trebuie sa contacteze la numarul de telefon +37378788810 sau sa trimita o scrisoare prin e-mail: comanda@sote.md. Partile vor incerca sa rezolve toate litigiile aparute prin negocieri, iar in cazul incapacitatii de a ajunge la un comun acord, disputa va fi transmisa in instanta de judecata, in conformitate cu legile din RM.
7.3. Recunoasterea de catre instanta de judecata a invaliditatii oricarei prevederi a acestor Termeni si conditii, nu presupune inulitatea celorlalte prevederi. Lista produselor non-alimentare de calitate corespunzatoare, care nu pot fi schimbate cu un produs similar:
Parfumuri si produse cosmetice. Produse textile. Vesle de unica folosinta sau vesela din orice material dar deja folosita in uz casnic de catre cumparator.
Mobilier de uz casnic (seturi de mobila), paturi.